Sales- en accountmanager (32 - 40 uur per week) Arnhem/hybride
CS Opleidingen groeit hard en om die groei te ondersteunen zijn we op zoek naar een Sales- en
accountmanager die hét gezicht wordt van onze opleidingen, masterclasses en diensten –
inclusief onze innovatieve verzuimtool VeReFi.
In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe klanten, het onderhouden
van relaties en het vertalen van klantbehoeften naar ons opleidingsaanbod en diensten. Je
adviseert klanten en begeleidt hen van A tot Z, zodat zij het maximale halen uit onze opleidingen
en verzuimoplossingen.
Waar ben je verantwoordelijk voor?
- Actief benaderen van nieuwe potentiële klanten vooral B2B maar ook B2C
- Opstellen en binnenhalen van offertes en deze doorzetten in de organisatie voor juiste
opvolging - Adviseren van klanten en enthousiasmeren over producten en diensten van CS
Opleidingen én alles regelen van A tot Z - Analyseren van klantbehoeften en samenwerken met afdeling opleidingen en marketing
voor optimale aansluiting van onze producten en diensten op de markt - Onderhouden klantrelaties van bestaande en potentiële klanten en follow-up
- Het geven van presentaties, trainingen, webinars of demo’s over onze producten of
diensten (ook VeReFi) - Je kent ons opleidingsaanbod en dienstverlening van A tot Z en kan de vertaalslag maken
van de klantvraag naar ons opleidingsaanbod/dienstverlening - Het trainen van CS-collega’s die klantcontact hebben, op het gebied van commercieel en
klantvriendelijk communiceren en zo bijdragen aan een optimale klantbeleving - Het optimaliseren van salesprocessen binnen CS Opleidingen, samen met andere
afdelingen vanuit de groep - Succesvol opvolgen van gegenereerde leads uit marketingacties
Wie ben jij?
- Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commerciële richting
- Je bent resultaatgericht, hebt een zelfstandige werkhouding en neemt initiatief
- Je bent ondernemend ingesteld en je ziet kansen
- Je weet oprechte relaties op te bouwen
- Je hebt minimaal 3 jaar relevante commerciële werkervaring
- Je hebt een sterk netwerk binnen het domein sociale zekerheid / Arbo / verzuim
- Je spreekt de taal van verzuim: termen zoals financiële impact van verzuim, Wet
Verbetering Poortwachter, frequent verzuim, FML, RIV komen je niet onbekend voor - Je bent een kei in doorvragen en het achterhalen van de vraag áchter de vraag
- Je beheerst de Nederlandse taal foutloos, zowel schriftelijk als mondeling
- Je hebt goede kennis van en ervaring met MS Office
- Je bent van nature positief en energiek ingesteld
- Je bent in het bezit van rijbewijs B
Over CS Opleidingen
CS Opleidingen leidt 95% van de geregistreerde casemanagers op in Nederland. Met het hoofdkantoor in Arnhem en onderwijslocaties door het hele land, leiden we jaarlijks 3600 studenten op via één van onze opleidingen. Daarnaast is de verzuimtool VeReFi ook onderdeel van CS Opleidingen, hier vormen meer dan 1000 verzuimprofessionals de grootste online verzuimcommunity van Nederland, waarbij ze belangrijke kennis over hun vakgebied kunnen ophalen in de vorm van een abonnementenstructuur.
CS Opleidingen is sinds 2025 onderdeel van Certify360 EdTech Group: een toonaangevende
opleidingsgroep die zich richt op verplichte opleidingen en certificeringen voor kennisintensieve
beroepen. Certify360 bundelt sterke labels zoals Lindenhaeghe, FOI, Learncare, WWZ Academie
en Examenadviesburo. Dankzij deze samenwerking kunnen we blijven innoveren en voldoen aan
de hoogste kwaliteitsstandaarden in ons vakgebied. Bij CS Opleidingen en Certify360 EdTech
Group vinden we een aantal kernwaarden essentieel:
- Persoonlijk leiderschap: Jij neemt verantwoordelijkheid voor je werk, reflecteert
regelmatig en vraagt actief om feedback. Daarbij inspireer je ook anderen om hetzelfde
te doen. - Energiek en besluitvaardig: Jij brengt beweging en duidelijkheid in de organisatie door
snel en effectief beslissingen te nemen, zonder onnodige vertragingen. - Agile en wendbaar: Jij past je flexibel aan veranderingen aan – of het nu gaat om technologie zoals AI, marktbehoeften, klantwensen of interne organisatorische ontwikkelingen – en draagt zo bij aan onze groei- en expansiestrategie.
Procedure
Zodra we voldoende reacties binnen hebben, gaan we aan de slag met een eerste selectie van
kandidaten op basis van het profiel, hierbij nemen we kort even contact op met de kandidaat.
Daarna volgt een eerste gespreksronde met o.a. Rebecca van de Walle (Manager Customer
Succes bij het label Lindenhaeghe) en Marleen Dilling (Manager Marketing & ICT bij CS
Opleidingen). Zijn we allemaal enthousiast na de eerste gespreksronde? Dan nodigen we je uit
voor een online assessment, waarin we graag zien of jouw competenties matchen met onze
verwachtingen. Daarnaast vragen wij specifiek voor deze functie om een sales opdracht voor te
bereiden. Daarna nodigen we je uit voor een laatste gesprek met Marieke Fieten (algemeen
directeur a.i. bij CS Opleidingen) en Edwin Deijs (Commercieel Directeur bij Certify360).
Enthousiast?
Wil jij als Sales- en accountmanager bijdragen aan de groei van CS Opleidingen en onze
verzuimtool VeReFi verder op de kaart zetten? Solliciteer nu en word onderdeel van ons
gedreven team!
Heb je vragen naar aanleiding van deze vacature? Neem dan contact op met Marleen Dilling via
marleen.dilling@cs-opleidingen.nl of 088 203 2704.
Solliciteren?
Vul hieronder het formulier in.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature? Nee, dank je.